September 1, 2014

Benvinguts a FEM-HO A CASA!!!


Benvinguts a aquest nou projecte que hem començat els meus fills, la Júlia i el Biel de 10 i 8 anys, i jo, la Sílvia.

En aquest blog de FEM-HO A CASA volem compartir algunes de les nostres passions amb vosaltres. Ens encanta fer manualitats de tota mena, elaborar cupcakes, galetes, pastissos i altres receptes tant dolces com salades, sobretot aprofitant les celebracions amb els amics i família.

És un projecte ambiciós, però aquesta vegada el comparteixo amb els meus fills i per això em fa tantíssima il·lusió. Afegirem receptes que vaig publicar al meu altre blog cupcakesbysilvia.blogspot.com i altres de noves. També afegirem idees creatives i altres activitats per fer a casa, fàcils i divertides per fer amb els nens.

Estarem encantats que ens hi deixeu comentaris i compartiu amb nosaltres les vostres experiències i idees.

Si us agrada aquest blog, no oblideu de fer-vos-en seguidors, així estareu al dia de les nostres publicacions :)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...